می رویم به اردو...!

سلام
خوبین، خوشین، سلامتین ؟
خوش همی  می گذرد آیا ؟

در پی نامه نگاری ها ، تماس های تلفنی ، SMS ، OFF  و ... های فراوان شما دوستان عزیر هیئت محترم علمی بر آن شد تا اقدام به برگزاری اردو  نماید.

و این چنین بود که زدن سر و  کله با  روئوس (رئیس ها ) دانشگاه شروع شد ، در ابتدا امر ایشان با آغوشی باز از ما استقبال کردند (بابا این یه اصطلاح ، من بمیرم هم  ... رو بغل نمی کنم. )
و ما نیز پیشنهاد سفری زیارتی  ( و نه سیاحتی ) را به مقصد  دبی را دادیم. که در این بین تنی چند از رئوس (منظورم ...  بابــــــا ) دچار غش و ضعف  شدیدی شدند که بیا و بیبین !!!
پس از کلی   از سقف برو بالا(عربیش رو یاد ندارم ! ولی تو همین مایه هایه ! )  و  توبه  و طلب مغفرت از درگاه ایشان اوضاع کمی به روال عادی خود برگشت .
 و ایشان طلف کردند و فقط برگذاری اردو را قبول کردند.و در مورد مکان آن خود اقدام به تصمیم نمودند که حاصل آن جایی نبود به جز: 

                                            شلنگ

ای بابـــــــــــــــــــا آخه ... ! بابــــــــــــــا این همه جا... !
بابـــــــــــــــا آخه شلنگ هم جای اردو رفتنه ؟
احتمالا اینا برای اینکه بچه ها ضایع نشوند می خواهند مارا به شلنگ ببرند. (رجوع شود به : آدم تو شلنگ شنا کنه ولی ضایع نشه..!)
 البته امید وارم دوستان مایو های مناسب*  به همراه داشته باشند تا مشکل خاصی جهت شنا کردن پیش نیاد...!

*مراد از مایو های مناسب این است  که ، شئونات اسلامی رعایت شود و خدای نکرده ...! (روم نمیشه بگم !)

در ضمن این رو هم بگم که اگه دسته ما  بود ثبت نام اردو رو به یکی دیگه میدادیم (احتمالا این کار رو کردن که افرادی که اقدام به پرداخت مهریه دانشگاه نکرده اند به این امر مجبور شوند. )

و دگر نکته اینکه : با پیشنهاد ما ، بر اینکه فقط بچه های ورودی ۸۱ در اردو حضور داشته باشند نیز به شدت مخالفت شد.
واینها دلیلی نیست جز آزادی فکر و بیان برای قشر دانشجو ...!

خلاصه اینکه روز پنجشنبه ما به مقصد شلنگ راهی میشویم و امید وارم خوش بگذره...!
ماجرای اردو را احتمالا در یادداشت بعدی می خوانید (و میخندید)!

در ضمن من یادداشتی (یادداشت که نه ، طومار) در مورد اردوی قبلی در وبلاگ گذاشته بودم که به دلایل امنیتی ظرف ۱۲ ساعت برداشته شد. (البته برخی از دوستان اقدام به Save کردن آن نمودند!) افردی که میخانش بگن تا برشون بفرستم!

مرسی... ، خدانگهدار!!!