تولد پسرم مبارک...!

سلام 

چند روز پیش اولین سالگرد  تولد پسر  دلبندم (پسر خوانده) بود. 

تولدش رو به تمام همستر ها و همستر دارن . همستر دوستان تبریک میگم. تولش مبارک بادا....     

به مناسبت این واقعه فرخنده و مبارک هفت ، -نه از هفت خوشم نمیاد- شش روز و شش شب مراسم جشن و پای کوبی و عشق و حال در  Great Theater برگزار میشود. از پذیرش دوستان بدون همستر معذوریم!!! 

My SonMy SonMy sonMy Son

عکس بزرگ

عکس بزرگ

عکس بزرگ

عکس بزرگ

 

طبق مذاکرات و روادید انچام شده توسط دیپلمات های  سازمان NOBODYz با مسئولیم رده بالا و سازمان های مختلف :   وزارت Ershad ،  سازمان ثیت حال و احوال ، کمیته ثبت وقایع ملی ، کمیته حمایت از همستر های بی سرپناه ، هیئت تشخیص مصلحت همستر ها ، مجلس همستر های خبره ، صنف همستر فروشان ، و دیگرسازمان ها و اصناف وابسته از سال آینده این روز رو در تقویم با عنوان   روز ملی همستر - تعطیل رسمی!!! -  اعلام خواهد شد!  

 

با برآمدن آفتاب از فراز دماوند،دنا، بینالود  و تابش آن بر فلات ایران فردایی خوش را برای شما آرزو میکنم!   

تعداد بازدیدکنندگان قبل از درج این مطلب : 4646۶

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ http://sorkhesorkh.blogsky.com

سلام
اول :دی
تو مگه موش داشتی؟ جلل خالق

سلام
موش خودتی !
این همستر ه اسمش !
آقا پسر هم هستند !

پیشی جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ق.ظ

من همستر ندارم ..... لاک پشت دارم قبول؟

فک نکنم!!!
باید تو شورا بررسی بشه !!!
مگر اینگه جزء هیئت عاشقان ال همستر باشی ....!!!!

۰۰۱۹ پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

خوبه من تو رو اینجوری از گردن بلند کنم؟صد دفعه گفتم اینو اینجوری بلند نکن.و در ضمن بهت تبریک میگم که بالاخره تونستی یکیو زنده نگه داری اونم تا یه سالگی!!!!

آره خیلی خوبه !
پسرم که خیلی حال می کنه !
چـــــــــــــــــــــــــشم...!
مرسی و متشکرم.

من چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ

آخی چه نازه
تولدش مبارک!!
ببخشید پسرت اسم نداره؟همستر که اسم نیست.

به باباش رفته !!!
مرسی.
هم اسم داره . هم فامیل داره . هم شماره ملی داره . تو انتخابات هم شرکت کرده !!!
موشی جون هستن ایشون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد