سلام!!!
خوبین؟ خوشین ؟ سلامتین ؟
مهد کودک (دانشگاه) خوش میگذره ؟

فک میکنم اکثرا خبر داشته باشید که یه چند وقتیه که یک نفر به نام زبلخان تو دانشگاه ما پیدا شده (البته هنوز پیداش نکردیم) که مثل اینکه می خواد یه کارایی بکنه ، حالا چه کارایی هنوز معلوم نیست...!
ولی خودش تو   PM  هاش و تو یه وبلاگش گفته که من از دوستای خودتونم و نمی خوام بر علیه شما چیزی بنویسم.
ایشون طی درخاست هایی از بنده و سازمانم (سازمان "N O B O D Y 'S") و همچنین دیگر دوستانی که وبلاگ دارند خاستند که لینک وبلاگ ایشون ID رو در وبلاگ خود قرار بدیم.

آقای مصطفی این کار رو انجام داده اند و من هم طبق صحبت هایی که با سازمان داشتم و به خاطر درخاست آقا جان  به این نتیجه رسیدیم که این کار رو برای ایشون بکنیم ، تا ببینیم که ایشون چی کار می خواهد بکند.!!!

                     ID : zebelkhan_dn@yahoo.com
       WEBLOG : http://zebelkhan-dn.persianblog.com

لازم به ذکر است که در صورتی که وی از این کار سازمان "N O B O D Y 'S" سو ء استفاده کند ، قطعا مجازات شده و به شدت از این کار خود پشیمان می شود.! 

البته سازمان "N O B O D Y 'S" به دنبال شناسایی این شخص که خود را زبلخان معرفی کرده می باشد ، و لازم به ذکر است که سر نخ هایی را هم به دست آورده است.

همچنین در اینجا لازم است از آقایان (davood B khatar) و همچنین (hashem e panah)  که سر نخ های خوبی را در دست ماموران ما قرار دادند تشکر شود.!

مرسی...، خدانگهدار !!!

آخر عاقبت رواج فساد و فحشاء و رعایت نکردن نکات امنیتی...!

سلام !!!

خوبین ؟ خوشین ؟ سلامیتن؟
باز هم بدون هیچ طنز پردازی و نکات اضافه میریم سر اصل مطلب...!

سلام دوستان, در پروژه جدید، تیم آشیانه دوشنبه شب مورخ  83/9/9در ساعت 11:30  شب دو سایت اینترنتی پربیننده www.Jeegar.com و www.golpesar.com  را هک کرد. این دو سایت توسط سه تن از اعضای تیم آشیانه یعنیBehrooz_Ice "Lucifer" & "Q7X" هک و Deface شد. ما از صبح روز دو شنبه بر روی دو سروری که این دو سایت را هاست کرده بودند کار کردیم. سروری که سایت Jeegar.com را هاست کرده بود تقریبا به صورت Virtual و خصوصی فعالیت می کرد و ما با دسترسی بر روی هر دو سرور که دو سرور متفاوت بودند به صورت Remote اقدام به هک نمودن تنها این دو سایت که از صبح دوشنبه هدف ما قرار گرفته بودند کردیم. ما هدف خود را از قبل مشخص کرده بودیم و این بار تنها قصد داشتیم این دو سایت معروف را Deface کنیم نه کل سایت های هاست شده بر روی این دو سرور. از گروه آشیانه انتقاد شده بود که ما با هک نمودن سرورهای هاستینگ تمامی سایت های هاست شده بر روی آنها را Deface می کنیم ولی با این کار خود جوابیه این انتقاد را دادیم تا مشخص شود که ما با نیتی خاص و هدف قبلی و مشخص به این کار پرداخته ایم. متاسفانه این دو سایت و مخصوصا سایت Jeegar.com با قرار دادن مطالب غیر اخلاقی و Porn اقدام به منحرف کردن ذهن جوانان و بازی با سرنوشت آنها می کرد و با قرار دادن همین مطالب معروفیت کم نظیری را برای خود بدست آورده است. همچنین اینکار بخاطر بی تفاوتی مسئولان این دو سرور به مقوله امنیت و  Security سرور Linux خود و تذکر به آنها نیز انجام شد. هیچ خسارتی به این سرور وارد نشده و اطلاعاتی پاک نشده است، تنها صفحهIndex  (اصلی) این دو سایت با صفحه هک ما که در آن تذکری داده بودیم جایگزین شده است.

لینکhtml  ای که جایگزینindex  این سایت ها شده است:

www.ashiyane.com/deface/jeegar/index.htm

همچنین به علت اینکه سایت Jeegar.com توسط مخابرات ایران فیلتر شده است کسانی که می خواهند صفحه Deface شده این سایت را ببینند از لینک زیر استفاده کنند:

http://12.30.241.170/cgi-bin/nph-proxy.cgi/010110A/http/www.jeegar.com

این سایت ها در Zone-H هم ثبت شده و فردا لینک آنها در همین News قرار می دهیم.

عکس بعد از هک شدن سایت Jeegar.com

عکس بعد از هک شدن سایت GolPesar.com

امیدواریم روزی برسد که مدیران سرورها بیشتر به امنیت سرور خود توجه کنند.

ممنون و موفق باشید

گروه امنیتی آشیانه 


مرسی ...، خدانگهدار!!!

انتظار ها به پایان رسید !!!

سلام!!!
خوبین ؟ خوشین ؟ سلامتن؟

نصفه شبه ، منم خوابم میاد .
 در نتیجه بدون هیچ نکته ای میریم سر اصل مطلب...!



مرسی... ، خدانگهدار!!!