NOBODY IS BACK...!

  ...NOBODY IS BACK   BACK   BACK

امیدوارم به حول قوه الهی و زیر سایه  جم هو ری  اس لا می و...  سیزده بدر همتون به در شده باشه ٬ واسه ما که به در نشد مجبور شدیم به دیوار بکنیم!!! (خیلی درد گرفت٬ پیشنهاد میکنم شما نکنین!!!)

خوب بعد از مدتها من برگشتم...

نمی دونم

نمی دونم هنوز هم چیزی برای نوشتن هست ٬

کسی برای خوندن هست٬

حرفی برای گفتن هست !؟

یا رسیدیم به ابتدای حرفهایی که برای نگفنته و نامه هایی که برای ننوشتنه...!

نمی دونم چی شد امروز یاد گذشته ها افتادم٬ یاد دانشگاه قدیم٬این وبلاگ و ... (یاد ۳ نقطه هام... !) اومدم یه کم اینجا نوشته ها و نظرات رو خوندم . یه سری هم به وبلاگ مصطفی زدم اون هم خیلی وقته نمینویسه... !

شاید نحسی ۱۳ گرفته مارو ... ! شاید هم از بیکاری بوده٬ شاید هم خوشی زده زیره دلم باز دنباله دردسر میگردم!

به هر حال ما باز هم برگشتیم! فعلا برنامه خاصی برای اینجا ندارم. شاید مثل قدیما کار کنم٬ شاید بازم همه رو قافلگیر کنم ٬ شاید هم برم بمیرم دله همه خنک بشه شما هم یه پلو مرغ گیرتون بیاد...! شاید یه دستی هم به لوستر گرد و خاک گرفته بکشم...!

* از دوستان قدیمی و کسانی که منو میشناسن (بچه های صنایع٬ رفقا ٬ اهل محل ٬ اقوام ٬  دوستان ٬آشنایان ٬کسبه ٬ بازماندگان آن مرحوم و ... ) هر کی اومد اینجا یه نظر بده و ما رو از زنده بودنش مطلع کنه!!!

شاید ما هم واسه خودمون  orkut , 360  و ... راه انداختیم!

(الان که این نوشته رو گذاشتم ٬ تعداد بازدیدکنندگان : 399۴۰  )