بدون شرح...!

سلام علیکم 

قبل از هر چیز ....   

(ای بابا ای قانون نمی دونم چی چی هم داره تصویب میشه آدم جرات نمیکنه چیزی بنویسه ، بچه های وبلاگ نویس رو فرستادن اوین و  زندان و اعدام و .... ) 

ولی خب شما خودتون بگیرید جی می خواستم بگم!!!  من که هرچی بالا پایین کردم نتونستم بگم...! 

راستی هوا شناسی یاهو هوای خوبی رو واسه 22بهمن پیش بینی کرده،همه تون رو تو راهپیمایی می بینم! همه!  

به هر حال...!  

دوتا نکته رو میخوام بگم.

دوم اینکه تا چند روز دیگه یه وب سایت با مشکل جدی روبرو میشه ، از الان گفته باشم اصلا به من ربطی نداره  من فقط دارم پیش بینی می کنم !  (مگه نشنیدی میگم فلانی علم غیب داره ، یا فلانی با جن ها رابطه داره !؟ خوب فلانی منم دیگه! اینجا اسمم شده NOBODY)

 احتمالا مسئولیتش رو میندازیم گردن گروه های تروریستی یا اصلا میندازیمش تقصر آمریکا ، یا به طور کلی میگیم کاره دشمن بوده!  این طوری خیاله همه هم راحته...! 

همه هم به دشمن فک میکنن نه به ما! 

دوستان دقت کنین من که از اول گفته بودم  اینا همش کاره دشمنه !!! (در ضمن این سایتش دولتی نیست و شخصیه، باز فردا یکی نیاد یقه سازمان NOBODYz رو بگیره که سایت فلان وزارت خونه مشکل پیدا کرده !!!  - البته ما تی شرت می پوشبم که کسی نتونه یفه مارو بگیره ، یا اصلا هیچی نمی پوشیم! -      اه خانوم نگاه نکن!!! )

اول هم اینکه یکی از همکاران به Security یه وب سایت دولتی که طراحی کردم چشم بد داشت (یکی نیست بگه بی غیرت تو مگه از خودن وبلاگ و  وب سایت نداری) ما هم واسه اینکه روش کم بشه شرط یه نیم سکه باهاش بستیم که هیچ کاری نمیتونه بکنه 7 روز هم بهش مهلت دادیم ...!  

ولی نگران نباشد ما هوشیار هستیم و دشمن هیچکار نمیتونه بکنه ، همه چی پیش بینی شده! 

هفته دیگه  هم ، همه  با هم دست در دست هم ، شاد و خندان ،  میریم پولای این پیروزی رو شام میخوریم!  

( اگر هم باختیم شرط رو ، این اقدام رو شدیدا محکوم میکنیم و بیانیه صادر میکنیم که : 

"این اتفاق هیچی از ارزشها و شایستگی ها . دست آورد های علمی و پژوهشی ما کم نحواهد کرد و دلیلی بر کفر و گمراهی دشمنان است که چشم دیدن پیشزفت ما رو ندارند   و  مرگ بر آمریکا و  مرگ بر اسراییل...  "

 

با برآمدن آفتاب از فراز دماوند،دنا، بینالود  و تابش آن بر فلات ایران فردایی خوش را برای شما آرزو میکنم! 

 

تعداد بازدیدکنندگان قبل از دزج این مطلب : 44664