عید نوروز همیشه برای ایرانیان عید است،حتی اگر..!(تولدش هم مبارک)

سلام

 خوبین خوشین سلامتین !؟  ۴شنبه سوری خوب بود !

ما که تمام موادمون ( C4 , TNT ، اورانیم و پلوتونیم غنی شده) رو بین دوستان تقسیم کردیم فقط یه خورده اورانیم غنی شده واسه خودمون نگهداشتیم که اون رو هم به سلامتی همه ایرونی ها ترکوندیمش ...!خاندان کرلئونه همه جمع بودند، حتی خال جال و عمو جان هم تشریف داشتند! 

امروز با دو مورد سوءاستفاده از عقاید مردم مسلمان (مسلمـــــــــــان... ؟؟؟ اسلــــــــام ...؟؟؟) مواجه شدیم که بلا فاصله عکس العمل لازم را بروز نمودیم ! به تازگی (۲-۳ روزه) مد شده یه سری برگه به در و دیوار و... میزنند مبنی بر اینکه ؛شیعیان امسال عید ندارند؛ بحث اینکه شیعه و اسلام و اینا امروزه  تو این بیابون بزرگ به چه چیزی گفته میشه که هیچ، اینجا جاش نیست !

ولی بسیار مشتاقیم که بدانیم این آقایان کی هستند وبا چه عقل و شعور و جراتی برای مردم تعیین تکلیف می کنند که امسال عید دارند یا ندارند !!! حیف که اینجا مکان فرهنگیست وگرنه میگفتم که کیا عید ندارند و کیا دارند و اینا کی هستند !!!

آخه بابــــــــــا شما اگر لطف کردید و به دینی که این آقایان سندباد نما اسمش رو گذاشتن اسلام و هر کاری که دلشان بخواهد در آغوش این اسلامشون انجام میدهند گرویدید ، یادتان نرود که زمانی که این عربها مارمولک می خوردند ،ایرانی جماعت واسه خودش کسی بود، زرتشت داشت ،دین داشت، فرهنگ داشت... !!!

ولی حالــــــــــــا ... ! به لطف این آقایان سندباد نما مردم دیگه یادشون رفته که اگر هر دین و مذهبی دارند ، هر عقیده و اعتقادی که دارند ، قبل از همه اینها یک ایرانی هستند ، یادشون رفته رسوم ایرانیشون رو... !!!

این سوء استفاده های از اعتقادات مسلمان ها و شیعیان ، قرانی بر سر نیزه بیش نیست !!!

اون کاغذا که نابود شد ، اگه بازم دیده بشه باز هم نابودمیشه، عید رو هم جشن میگیرم ، از همیشه هم بیشتر جشن میگیرم...............!!!

¤¤¤¤    راستی... ، تولدش هم مبـــــــــــــــــارک ... !     ¤¤¤¤

(اونهایی که گیر میدن چرا چیزی نمی نویسی ؛من وقتی چیزی می نویسم که لازم باشه بنویسم؛)