هک شدن سایتهای دانشکده نساجی دانشگاه آزاد یزد و سازمان مسکن و شهرسازی کرمان

سایتهای دانشکده نساجی دانشگاه آزاد یزد و سازمان مسکن و شهرسازی کرمان توسط گروه Emperor مورد حمله قرار گرفته و هک شدند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، به عقیده یکی از اعضاء این گروه، این سایتها که با استفاده از SQL Injection مورد حمله قرار گرفتند، امنیت پائینی داشته‌اند.
iM4n، یکی از اعضاء این گروه گفت: اکثر سایتهای دولتی هزینه‌های هنگفتی بابت طراحی و نگهداری از سایت خود پرداخت می‌کنند اما امنیت این سایتها در حد قابل قبولی نبوده و یک نفوذگر با جستجوی ساده توسط ابزارهای متنوعی که در اینترنت موجودند، می‌تواند به بانک اطلاعاتی سایتها دسترسی پیدا کرده و گاهی اوقات با استفاده از Scriptهای استفاده شده در منوی مدیریت می‌تواند یک فایل را برروی سرور قرار دهد و این امر وی را 90% قادر به هک نمودن کل سرور می‌نماید!
وی نسبت به استفاده از متخصصین امنیت سرور جهت عدم برخورد با اینگونه مشکلات، اظهار امیدواری کرد.
در زیر لیست سایتهای هک شده آمده است:
http://maskankerman.gov.ir
http://yazdtextile.ir

تاسیس و افتتاح شبکه رادیویی سازمان N O B O D Y 'S + و باز هم ار

سلام !!!
خوبین خوشین سلامتین ؟؟؟
خوشــــــــــــک همی می گذرد ؟

ضمن تبریک تاسیس شبکه ی رادیو یی سازمان N O B O D Y 'S و افتتاح آن توسط آقای 300 اولین بخش از برنامه های این رادیو را در خدمت شما هستیم !!!

                     بهترین آهنگها  و آخرین خبر ها در رادیو N O B O D Y 'S 
  
با سلام . اینجا N O   W H E R E  ، صدای ما را از رادیو  N O B O D Y 'S  می شنوید . در پی برگزاری اردو در مهد کودک ما اخبار و شایعاتی در مورد اردو بین بچه ها پرا کنده بود ، لذا سازمان N O B O D Y 'S   بر آن شد تا با اعزام تنی چند از ماموران زبده خود به محل ، به شفاف سازی هر چه بیشتر مساله بپردازد. اخبار به شرح زیر می باشد : 

۱- اقای  به اردو تشریفشان را نمی آ ورند ، به دلایل کا ملا شخصی که ما به دلیل راز داری از بیان آنها خود داری می کنیم ...!
 *** دلایل شخصی ایشان عبارتند از :
                اولا اینکه گویا عیال ایشان دارای مقداری بار می باشد که البته مقدارش از اردوی قبلی کمی بیشتر شده است ...! البته این سوال وجود دارد که ایشان این بار را از کجا آورده و به کجا می برد (بچه های که تجزیه و تحلیل دارن این مسئله رو  یه تجزیه تحلیلی بکنن!!! البته به نظر کارشناس های ما : اینکه از کجا اومده که .... ! ولی احتمالا مقصدش بیمارستان و ... باشه -- آخــــــــــــــــــــــــــــــی نــــــــــــــی نـــــــــــــــــــــــــی-- )
               دوما چون در اردوی قبلی بچه ها کمال همکاری و حرف شنوی از ایشان را داشتند و تمامی رهنمون های ایشان را به گوش جان می شنویدند ، ایشان بر آن شدند که نصیحت های خود را قبل از اردو به دوستان نموده ( تا خدای نکرده ، خدای نکرده شیطان درون جلد دوستان دخول ننماید و ایشان را به گناه نیندازد ) و  خود به اردو نیایند...! (البته سازمان رد  تنی چند از آنتن های ایشان را در بین اردو روندگان پیدا نموده است ! )

۲- آقای ... هم به دلیل مشغله کاری تشریف نمی آورند و گویا به تهران می پرند (به دلایل امنیتی از طنز پردازی در مورد ایشان خود داری می کنیم ! )

۳- آقای آموزش که از لحاظ کمالات و با حال بودن مورد تایید سازمان می باشند ، ما را در اردو همراهی می کنند !!!

بر اساس نتیجه گیری تیم تجزیه و تحلیل سازمان ، اردویی که در پیش داریم سراسر عشق و حال و به دور از هر گونه گیر و ضد حال پیش بینی خواهد شد !!!

سازمان به همرا داشتن تمامی لوازم مورد نیاز برای انواع بازیها و   عشق و حال   و  نیز لوازم ... را جهت راحتی و رفاه حال دوستان ، از شما خواستار می باشد !!!

                        بهترین آهنگها  و آخرین خبر ها در رادیو N O B O D Y 'S 


مرسی ...، خدانگهدار !!!