طنز تلخ + نکته آموزشی ...!

سلام!!!

از این به بد از آنجایی شما ها آدمهای تنبل و ... ، و هم چنین فوضولی هستین موضوع کلی هر یادداشت رو اولش می نویسم.

                                  موضوع : طنز تلخ + نکته آموزشی !
خوبین ؟ خوشین ؟ سلامتین ؟
تعطیلات  خوشک  ( شما بخونین خوش )  گذشت ؟؟؟
عیدی میدی چقدر زدین تو رگ..! (خودتون رو به اون راه نزنین ، شما هایی که من میبینم اگه جایی بهتون عیدی ندن عمرا که برین عید دیدنی...!!!)
 
مراسم سیزده بدر چه تور بـــــــــود ،
من که فرداش، وقتی داشتم از کنار پارک رد میشدم متوجه موضوع عجیبی شدم....!؟
یعنی چی میتونه باشه؟؟؟
دارین می میرن از فوضولی نـــــــه؟؟؟
متوجه شدم چمن های پارک دچار تغییرات عجیبی شده ، بعد که موضوع رو از مسئولین جویا شدم ، گفتن که ...!
واقعا که ،
آخه شما ... ها فرهنگ می فهمین چیه ؟ شما ها پارک می فهمین چیه ؟ شما طبیعت می فهمین جیه ؟

ای بابا کی نیست بگه آخه اگه کسی دره خونه شما رو نمیزنه (می بینم که داغ دلتون رو تازه کردم...!) این چمن های بد بخت چه گناهی دارن آخه !!!

به جایی گره زدن ، جویدن ، بلعیدن و ... چمن ها برید به کارهای تبلیغاتی و بازاریابی به پردازید!!!
یه بابای پول دار گیر بیارین ، موبایل بخرین ، ماشین بخرین ، یه جراحی اساسی و کامل روی صورت مبارک (به لحاظ دماغ ، جوش ، چشم و دیگر  اعضا که عموما دچار نقص فنی میباشند)انجام دهید ، یه ID  متجذب (= جذب کننده) بسازین و با کمی ناز به عمل CHAT بپرازید ، و... کارهای دیگه ای که خودتون بهتر بلدین !!! 

فقط تورو خدا به این طبیت لطمات جبران ناپذیر (به لحاظ چمن) وارد نکنید ، نتیجه ای جز آلودگی هوا در بر نخواهد داشت!!!


و اما سازمان N O B O D Y 'S در طی اقدامات آموزشی خود به درخواست یک دوست لبیک  می گوید و کد زیر را به او تقدیم می کند.
 برای بستن پنجره وب می باشد:


و این هم همون کار رو میکنه :

Close Window


قابلی نداشت !!!

مرسی ...، خدانگهدار!!!

«« سال نــــوی شما هم مبارک باشه »»

سلام !!!
خوبین ، خوشین ، سلامتین ؟؟؟


¤¤« سال نو رو به همتون تبریک میگم  »¤¤
 

براتون سالی رو  ،  که دوست دارین داشته باشین ،  آرزو می کنم  !


سالی آزاد   ، آزاد از تمام اسارت هــــــــا ،   آزاد مثل  ببر !
سالی پاک  ،  پاک از تمام کثیفی هــــــــا  ،   پاک مثل  برف !


سالی مهربون  ، مهربون تر از همیشـــه ، مهربون مثل  مادر !
سالی محکم ، محکم تر از همیشـــه ، محکم مثل  پدر


سالی بدون ... ،  !!!


مرسی...، خدانگهدار!!!