اصلاحیه ( Hot Fix )

سلام !!!
خوبین خوشین سلامتین ؟؟؟
خوشــــــــــــک همی می گذرد ؟

بهترین آهنگها  و آخرین خبر ها در رادیو N O B O D Y 'S  به دوستان خود بگـــــو یید 

سلام ، اینجا N O   W H E R E  ، صدای ما را از رادیو  N O B O D Y 'S  می شنوید

چندی پیش شخصی مقاله ای را به سازمان ارسال نمود که مورد تردید مسئولین قرار گرفت و پس از مشاهده کارشناسان امور اجتماعی و روانشناسان زبده سازمان.
 اصلاحیه ای( Hot Fix ) در این جهت از طرف سازمان N O B O D Y 'S  به  کلیه سازمان های وابسته ، رادیو های همسایه ، رادیو های بیگانه ، روزنامه ها و ... ابلاغ گردید . (یه دونه هم خودم شخصا رفتم دم درب ورودی اینترنت زدم که هر کی میاد تو بخونه !!!

لینک مقاله اینه :
http://www.gassar.com/yascard/doost/doost.htm

تذکر : قبل از خودن اصلاحیه ، مقاله رو  بخونید!!!
اصلاحیه( Hot Fix ) هم به شرح زیر می باشد :

اگه تو خواستی قبل از من بمبری
هم بگو تا به فکر خودم باشم (یکی دیگه رو  پیداکنم)

اگر می خوای صد سال زندگی کنی
من اصلا همچین چیزی رو نمی خوام
چون من هرگز حوصله یه پیرزن (پیر مرد) رو کنار خودم ندارم

دوست واقعی مثل سلامتی هست
برای همینه که دکتر ها ان قدر سرشون شولوغه

یه دوست واقعی اونی هستش که وقتی میاد
که همه ی دنیا رو داشته یاشی (حالا اگه همشو هم نداری ، یه کمشو داشته باشی -اصطلاحا : به یه جایی رسیده باشی!-)

جلوی من قدم بر ندار
پشت سرم راه نرو
ای بابـــــــــا ، چه قدر تو کلیــــــــــــــدی (شاید بخوام مخ یکی دیگه رو هم بزنم!!!)

دوستان روش خدا برای ... ما هستند

دوستی  یعنی : ای بابا به روح من چی کار داری ، مگه خودت روح نداری!؟

من به تو تکیه می کنم ، تو به او تکیه می کنی ، شما به ایشان تکیه می کنید ، همه یه هم تکیه می کنیم ، آقـــــــا ( خانــــم ) هل ندین ، تکیه به همه می رسه ، منم می خوام تکیه کنم!!!
 
اگه تمام دوستام بخوان از یه پل رد بشن ،
من با اونا عبور نخواهم کرد،
وای میستم اونا رد بشن ببینم اگه پل خراب نشد منم رد میشم (ولی بازم پل خراب میشه !)

هر کسی چیزایی رو که شما می گین می شنوه.
ولی دوستان به حرفای شما گوش می دن.
اما بهترین دوستان
حرفایی رو که شما هرگز نمی گین می شنون. (این دیگه کارش از اصلاحیه و اینا گذشته... ! اگه چیزی بنوسیم ...! )

پدرم همیشه بهم می گه موقع مردن ،
اگر پنج تا دوست واقعی داشته باشی ،
اونوقت هست که زندگی پر پول و ...  داشتی!!!

یک دوست واقعی رو دو دستی بچسب. (البته اگر از جنس مخالف و ترجیحا مایه دار و خوشگل بود)

یه دوست، فردی هست که آهنگ قلبت رو می دونه
و  وقتی تو کلمات رو فراموش می کنی
 حتما مسخرت می کنه (حقتــه !)


این اصلاحیه ( Hot Fix ) رو برای هیچ کس ارسال نکنید
چون اگر ترور نشین
حتما دچار مشکل شدید (از همه نوع) میشین !!!
و اگر خیلی ها این و براتون فرستادن : یا آدم منفوری هستین / یا اطرافیاتون خیلی بی کارن !!!



کلیه حقوق این اصلاحیه(Hot Fix) متعلق به سازمان می باشد هر نوع کپی برداری از مطالب سایت 
                                             با ذکر منبع هم مجاز نمی باشد
                                                   طراحی صفحات: هیچ کس


بهترین آهنگها  و آخرین خبر ها در رادیو N O B O D Y 'S  به دوستان خود بگـــــو یید
مرسی ...، خدانگهدار !!!