بیس بال + حمله برای هک ...+اطلاعات سازمان ... !!!

سلامی چو بوی خوش ... !

یه مدت نبودم دلتون برام تنگ شده بــــــــــــــود!!!   (نـــــــــــــه غلـــــــــــا م)
ولی چون الان تنگ مد شده بزارین همین طور بمونه !!!
 
جاتون خالی برای مسابقات بیس بال، قهرمانی کشوری ،به اتفاق داش پرویز مون  با تیم خراسان رفته بودم تهرون . 
البته ما برای کسب مقام اول رفته بودم ، ولی نمیدونم چی شد تیم تهران اول شد!!!
   
قشنگه، نـــــــــــــــــه غلــــــــــــــام.
بگـــــــــــــــــــذریم.
                     حمله برای هک کردن و متوقف ساختن وبلاگ سازمان N O B O D Y 'S 
تو یادداشت قبلی  با این که تمام مسائل و شخصیت ها به صورت کد شده بود ولی گویا به بعضی ها     بـــــــــــــــــــــــــر خوررررررررررررررررررررده   بـــــــــــیده !!!(عجب اتفاق مهمی ... !)
 و اقدام به هک کردن (البته اگه بشه اسمش رو گذاشت هک) وبلاگ سازمان کردند.
که این عمل با نا کامی روبرو شد.
چیزی که باید بگم اینه که آخه پسریه ... تو فرق بین IP و درقابلمه رو تا ۴ روز پیش نمی دونستی حالا  برا ما میری Forgot  password  میزینی!
الان دیگه خیلی خوش حالی دیگه، به خیال خودت من نمی تونم یادداشت بذارم!!!
البته میدونم وفتی فرق بین IP و درقابلمه رو فهمیدی احتمالا همچین جوابی دادی :
 من از اول گفته بودم  -/-   من خودم  می دونستم  -/- من ... ، من ...
                
                                اطلاعات سازمان N O B O D Y 'S برای بار دوم فروخته شد

طی چند روز گذشته و در پی ماجرا های قبلی  رخ داده در سازمان ، یکی از افراد سازمان در جریان برخی امور سری و اطلاعات طبقه بندی شده ی سازمان قرار گرفت.
این فرد برای حفظ اطلاعات تعهدات بسیاری را داده بود ، اما پس از چندی اقدام به لو دادن و فروش (هنوز از قیمتش اطلاع ندارم) این اطلاعات نمود .
با این اتفاق او سومین نفری است که اسمش از لیست اعضای سازمان حذف و در لیست ذوباله ها قرار گرفت !!!

اتفاقات جند ماه گذشته بشدت  باعث: «خدشه دار شدن اعتبار سازمان ، زیر سوال رفتن ماموران امنیتی و حافظت اطلاعات سازمان ، و بطور کلی سازمان مورد تمسخر و بی اعتمادی سازمان های دیگر قرار گرفته است...! »
نابودی و از هم پاشیدگی سازمان در شرف وقوع است ...!!!

نکته : چند ماه پیش بعد از با خبر شدن از یه سری چیز ها من سه تا یادداشت شخصی برای خودم نوشتم ، قرار نبود این یادداشت ها رو علنی کنم و می خواستم مثله خیلی یادداشت های دیگه برای خودم نگهدارم. ولی بعدش اتفاقاتی افتاد که تصمیم گرفتم هر سه یادداشت رو تو وبلاگم بنویسم.
فعلا یکیش رو نوشتم (یادداشت قبلی) ۲ تایه دیگش رو هم قول میدم بدون هیچ تغییری بزارم تو وبلاگم !!!

تا خداوند چه خواهد !!!
نظرات 13 + ارسال نظر
یه ... سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:33 ب.ظ

کاش فرهنگ و روحیه ورزشکاری رو علاوه بر بازی کردنش با صبر و گذشت یه هکر مثبت رو علاوه بر خرابکاری هاش داشتی همه ی چیزهایی هم که می گی خراب شده(سازمان و...)همه ش واسه سه تا صفت خودته اگه نه اینقدرا بزرگ نیست!!
موفق باشی
خدافظ

یه کلام هم از خواهر عروس !!!

متاسفم ، اینایی که گفتی شامل حال ذباله ها نمیشه ، عزیز دل برادر !!!

داود چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ق.ظ

اقا در مورد بیسبال نگران نباشید من که بیام میتونید اول بشید
در مورد بعضی کارها هم خوب تقصیر خودت من که میگم به بچه نباید کار یاد بدی .....

پس منتظر یم زود بیا
من هم همین نظر رو دارم !!!
پرو میشه !!!

مصطفی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.sorkhesorkh.blogsky.com

آقایان آقایان
لطفا مرا راهنمایی کنید
من میخوام تولید مثل کنم چکار کنم؟
باید برم قاپ کسی رو بدزدم؟ : دی
....................................
ایشالا دوره بعد اول میشین ، اولندش
ثانیاندش من که از اول گفتم!! نگفتی من نگفتم ..ب....... : دی
الثالث : غصه اون سازمانتو نخور که خودوم پایتوم خرررراااب
بیا زیر لوای پرچم سورنا تحت نام شریف سرخ ه سرخ تا از حمایتهای من
یعنی گاد فادر (( همون پدر خوانده )) بهره مند شی !!
فدام شی ....با بای

اگه می خوای راهنمایی بشی ۲ راه داری :
۱- اینجا سوار تاکسی بشی بری ۳ راه ، از اونجا تاکسی براس راهنمایی هست !!! (پول جیبت هست یا بدم !؟)
۲- بری از آدمهایی که دانا ، عاقل ، بالغ و با فرهنگ هستند و به همه ی مسائل آگاهند و در مورد همه چیز و همه کس شناخت کامل دارند و ... بپرسی !!!
..............................
اولا : حتما همین طوره !
دوما : نه نمیگم که تو نگفتی
سوما : یا همین سازمان N O B O D Y 'S یا هیچی . در ضمن من خودم فرزند کوچک خاندان کرلئونه ام !!! (ما خودمون یه خانواده مافیایی داریم قیر از این سازمان ، «خاندان کرلئونه» ، که به هیچ سازمان یا ارگان یا نهادی هیچ گونه وابیستگی نداره !!!)

سیا یاکتی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ب.ظ

ببینم اینی که می گی همون من اول گفتم :ی

ممممممممممممممممم
نمـــــــــــــــــــــــــــــی دونـــــــــــــــــــم! : دی
شایـــــــــــــــــــــــــــــــــد ! ;))

پسریه... چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:24 ب.ظ

خوب بابا تو که آخره شبکه و هک هستی چرا ترم ۱ با این پسره وا میستی سر کلاس آقای هنگوال و از این پسره که فرق اینا رو نمیدونه تعریف IP و MAC address رو می پرسی؟؟؟

میگن :

کنتر نمیندازه
مالیات هم نداره
استخون هم نداره تو گلو آدم گیر کنه

پس تو راحت باش ، همه میدونن که تو همه چی رو از اول می دونستی !!!
« تا جایی که یادمه تو ترمه اول فکر میکردی IP خوردنیه » ;))

مصطفی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ب.ظ http://sorkhesorkh.blogsky.com

سلام من دوباره اومدم.. که بگم :
اون نفر اول که اسمشو نوشته ...یه اگه اشتباه نکنم باید... باشه (به دایل امنیتی این اسم توسط ادمین وبلاگ حذف شد !!! )
حالا فامیلش چیه؟ به من چه اگه نصف فامیلشم نوشت من براتون میگم ... : دی
در ضمن آقای کرلئونه بیا تو خاندان من
خاندان بزرگ (( کرتیزونه ))
قربونه شما :
مصی کرتیزونه

اون نفر اول که به منم مربوط نیست کیه !!!
(یه خورده مراعات کن مصطفی جان ، اینجا ما نمیومدیم تا از کسی مستقینا اسم ببریم !!!)
در مورد خاندان هم ، خروج ، خیانت و ... در خاندان کرلئونه . جزاش مرگه !!!

[ بدون نام ] جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

امان از این مزاحم ها ، زنگ میزنن در میرن (نظر خالی میدن). :دی

ازیتا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.mooshiasal.persianblog.com

سلام علی اقای گل ...خوبی؟؟؟ تروخدا این یه لطف و بکن جدول ما رو اروم اروم حل کن!(پارتی بازی!) ببخشید دفعه ی قبل به بلگت سر زدم اما راستش حوصله ی کامنت گذاشتن نداشتم...برات ارزوی موفقیت میکنم تا بازیه بعدیو اول بشی!

سلامون علیکم آزیتا خانوم خار ... (:D) خوبی ؟
حالا چون تویییییییی باشه !(پارتی بازی!)
انشاا... !!!

[ بدون نام ] شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ب.ظ

اه اه واقعا دیگه حالمو داری به هم می زنی.فکر نمی کردم این قدر بی جنبه باشی-اگه همه یادشون رفته باشه اما من خوب یادمه تو همیشه می گفتی چیزی رو با چیز دیگه قاطی نمی کنم-پس دیدی تویی که داری خالی می بندی-این قدرم خودتو بیگناه نشون نده هر کی ندونه فکر می کنه ...!
در ضمن تو که این همه دوستای صمیمیت همه بهت هی گفته بودن پس ... کردی که به حرف این مهربونا گوش نکردی

این اسم نداره ، من نمیدو نـــــــــــــــم کیــــــــــــــه!!! (مثلا) میگن تا ۳ نشه بازی نشه (۳ نفر تکمیل شد!)

جنبه ؟؟؟؟ معنی جنبه رو هم فهمیدیم!
فک نکنم چیزی یادت مونده باشه !!!
اولا : اینجا نه دارو خونست که میگی حالت به هم خورده (با این اطرافیان منم بودم به هم میخورد) نوشابه هم نداریم !!!
و نه آب میوه گیری که ما بخوایم چیزی رو قاطی کنیم یا مخلوط کینم یا هم بزنیم !!!
دوما : بابــــــــــــا طرفدارییییییییییی ، معلومه که من خالی بندم ، من خالی نبندم کی ببنده !!!
متاسفانه / خوشبختانه همه ی هرکی ها میدونند ، نیازی به گناه کار یا بی گناه جلوه دادن کسی نیست !!!
در ضمن، دلــــــــــــــــــــــــم خواســـــــــــــــــــت (اگه قرار بود با حرف بقیه زندگی کنم ... !!!)
دوست صمیمی و مهربون ... !؟؟؟؟

ازیتا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.mooshiasal.persianblog.com

سلام ..بابا اپ کن دیگه منتظریم مطلبای جالبتو بخونیم!

سلام ، اژ می کنم مامان ، اگه قرار باشه هر روز اژ کنم که دیگه لوس میشه که (فعلا منتظر باش :دی)

لیلای جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:14 ق.ظ

آقای عزیز این نظری که اسم نداشته منم!!!!می بینم اشتباه گرفتی:((!!!!
آره واقعا فکر می کردم عاقل تر از این مسائل باشی.نه اینکه این قدر راحت آبروی دوستای حتی به قول خودت آشغال و پیش همه به بری!!!!!
واقعا متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱اونا برای تو توی دوستی کم نذاشتن.

خانم عزیز منم نگفتم که کیه !؟؟؟ من هنوز کسی رو نگرفتم (خوشبختانه)!!!
ای بابا حیف که اینجا مکان عمومیه وگر نه ... !همین شما ها عاقلین برای تمام دنیا کافی است !

اولا که آدم خودش مسئول آبروی خودشه ! (مگه کاری کردین که آبروتون بره؟؟؟ :-? شایدم کردین ؟؟؟) دوما کسی تا کاری نکنه که آبروش نمیره که !!! سوما آشغال نه ، ذباله!!!

وااااا خدا مرگم بده ، بلا به دور ، مگه من گفتم کم گذاشتن ، اتفاقا زیادییییییی هم گذاشتن !!!
من هم متاسفم، واقعا متاسفم !!!

رضا کرلئونه شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 ق.ظ

میبینم که متاسفانه شخص کوچیک خانواده اموزشهای تخصصی خانواده رو درست یاد نگرفته و اجرا نکرده(مسلما قصد کوتاهی در وضائف نداشته).
به همین دلیل موظف به گذراندن یک دوره دیگه از اموزشهای تخصصی خانواده کرلئونست.
البته این دوره بصورت فشرده و بسیار مشکلتر و طاقتفرساتر از گذشته خواهد بود.
شکست برای افراد خانواده کرلئونه یعنی دور شدن از خانواده(=غیر ممکن) و این مسائل تنها تجربست(دوره های عملی اموزشها که بصورت اختیاری گذرانده میشه).
این مطلب هم برای مصطفی که نمیدونم تو خانواده کرتیزونه چه جایگاهی داره:
خانواده کرلئونه صلح طلبه و در ارامش با خانواده های دیگه کار میکنه ولی مسائل افراد خانواده از هر چیز دیگه ای مهمتره و اگه لازم باشه خانواده برای حمایت از اعضا و متحداش قدرتشو به دیگران نشون میده.
شما هم با کمال احترام مواظب صحبتهات باش در غیر اینصورت یک چشمه از قدرت خانواده کرلئونه رو خواهی دید.
فهمیدی بچه بر رووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟

مسلما همین طوره ! (قصد کوتاهی نداشته)
برای اعزام به دوره دارم وسایلم رو جمع می کنم ُ.باید همه چیز و بر دارم.
دوره سخت و فشرده ای در پیش است !!!
امید است پایان را خوش بودن !!!

لیلای شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:21 ب.ظ

اااااااااااااااااااا خوب خدا رو شکر که که کسی رو اشتباه نگرفتی:((.
در ضمن ما کری نکردیم که بخواد آبروی ما بره این تویی که از دوستات تو وبلاگت یه ... ساختی!!!!!!!!!!!!!این تویی که همه چیزای خوبی که با هم داشتیم و از یاد بردی و این قدر راحت زیر پات گذاشتی!این تویی که یادت رفت ما قبل هر چیزی با هم دوست بودیم!اما تو با این مطالبت تو وبلاگت....

خدا رو که همیشه باید شکر باشیم ُ عزیز ه دل برادر ُ حتی وقتی که کسی رو گرفتی - یا احیانا یکی تو رو گرفت!!!! -

در ضمن ای بابـــــــــــــــا شما مگه به خودتون شک داریــــــن ؟؟؟ کی گفته شما کاری کردین ؟؟؟

میگن : جوب رو که بر می داری ، گربه جارو به دنبش می بنده ، در ه دیزی باره !!!

مگه اینجا مجسمه سازیه ، یا من بی کارم ، یا ... که من از کسی جیزی بسازم !!!
اولا که من چیزی رو از یاد نبردم ، اگه برده بودم ... ! (اگه برده بودم تو اینقدر راحت نمیتونستی اینجا نظر بدی!!!)
« بعضی وقت ها یه اتفاقاتی میوفته که فاتحه ی همه جی رو می خونه »
دوما چیزی هم لگد نکردم ، اگر کرده بودم هم رد کفش من رو صورتش می موند هم رد صورت اون کف کفش من ، پس در نتیجه چیزی رو لگد نکردم !!!
والا تا جایی که من یادمه از اول با هم دوست نبودیم ، اولش ... ، بعد اینقدر با هم صمیمی شدیم !!!

ضمنا : تو یکی دیگه از مطالب حرف نزن ، جرم تو کاملا واضح و مشخصه !!! تا همین جا هم به خاطر همون چیزایی که گفتی بهت تخفیف داده شده !!!
اگر هم میخواستم از کسی چیزی بنویسم ، یا چیزی بسازم ، الان ۳-۴ تا تلفات داشتیم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد