نظرسنجی برای انتخاب نام نرم افزار حسابداری-انبارداری

 

نظرسنجی برای انتخاب نام نرم افزار حسابداری-انبارداری

سلام 

 

بدین وسیله از کلیه خانوم ها و آقایونی که خرده هوشی و سر سوزن ذوقی دارن!!!  یا دستی به قلم دارن!!! یا هر چیزه جالبه دیگه ای دارن...! (بیار اون دختر خالتوووو !!!) 

خواهشمند استیم که در این نظر سنجی کاملا   آزاد مجازی و اینترنتی برای انتخاب نام نرم افزار حسابداری-انبارداری , عمل به شرکت برسونین  ، و یا شرکت به عمل برسونین! (زیاد فرقی نمی کنه ، فقط یه چیزی رو به یه چیزه دیگه برسونین!)   

و مثل همیشه که حضور پرشور داشتین و مردمی در صحنه بودید و حماسه آفریدید! این دفعه فقط کافیه حضورتون رو به طور مجازی شور کنین و کمی صحنه دار باشید !(ما خودمون حماسه می کنیم شما رو !)  

کیفیت و صحت و سلامت این نظر سنجی توسط سازمان ملی حفاظت از نظرسنجی ها تضمین شده است! (اعضای این سازمان عبارتند از : خودم ، داداشم ، دوستم ، پسر خالم و جمعی از طرفدارانم...)

نظرات، نام ها و اسامی خودتون رو لطف کنین و در قسمت نظرات   مرحوم  بفرمایید!   

 شرکت کنندگان علاوه بر برخورداری از اجر معنوی و ثواب توپی که می برند در قرعه کشی جوایز بسیار اسمی هم شرکت داده خواهند شد!!!  

ازجمله : 

-یک فروند شوهر فول آپشن مدل 2010 با یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش! 

-یک دانه همسز (خانم)  انشااله فول آپشن و مدل جدید و اصلاح ژنتیکی شده!(ژن های نق نق- علاقه به طلا،جواهر،مهریه ، حسادت و هزاران ژن معیوب دیگر حذف شده!!! ) با یک هفته گارانتی و سه هفته خدمات پس از فروش!

- و هزاران جوایز توپ دیگه مثل یه عالمه دعای خیر  و  .... که همش حق مسلم شماست!!! 

  

نظرات، نام ها و اسامی خودتون رو لطف کنین و در قسمت نظرات   مرحوم  بفرمایید!   

با برآمدن آفتاب از فراز دماوند،دنا، بینالود  و تابش آن بر فلات ایران فردایی خوش را برای شما آرزو میکنم!   

53198