به به...! خیلی هم خوووب...!

سلام...  

چرا SMS قطعه ؟؟؟ یعنی به خاطر .... ؟؟؟  به به...! خیلی هم خوووب...!

 

اصغر آقا بقال سر کوچمون میگن خیلی میفهمه ، میگن قرار بوده سیاست مدار بشه (یا شایدم دیپلمات!!!    شایدم ...!)  اون میگه : این گوشی های موبایل خراب شدن!!! هی گفتم از این گوشی ها چینی نخرید! بدرد نمیخوره! برید گوشی ایرانی بخرید حال کنید، مثلا گوشی صاایران بخرید که هیچ وقت خراب نمیشه! (اصغر آقا میگه: صا ایران اولین شرکت الکترونیکی تو کل دنیاست، اسنادش هم تو وزارت موجوده!!!)این گوشی هایی که از دوول  -دولتها-  کفر میاد رو ببین شما ، یهو همشون خراب میشه ، دیگه  SMS نمیفرسته ... 

اصلا فک کنم این چینی ها از دستی اینا رو خرابش کردن! به نظر شما چرا ؟؟؟یعنی به خاطر .... ؟؟؟

اکبر آقا سوپر مارکت زد یه هو (قبلا سیب زمینی فروشی داشت) میگن خیلی میفهمه ،  اون میگه : فکر می کنم دوستان مخابراتیمون همشون رفتن مرخصی!!!(گفت: تمام برگه های مرخصی موجود است!)  احتمالا سرایدارشون هم شب که شده واسه اینکه الگو ی مصرف رو بهینه کنه برق ها رو کلا قطع کرده. فرداش هم که جمعه بوده، هیچکس نیامده کامپیوتر ها رو روش کنه!!! واسه همینه که الان چند روزه که SMS  ها نمیره! 

اکرم دختر حاج محسن ، میگن دانشگاه رفته فوق دیپلم داره ، خیلی چیزا بلده، مدرکشم واقعیه (البته بعضی ها میگن  مدرکش باطله چون همزمان هم تو دانشگاه درس میخونده هم تو خونه شون!!! مدارکش هم موجوده!!!) میگه : دانشجو ها تو امتحاناتشون از موبایل واسه تقلب استفاده می کردن ، بعضی موارد هم شنیده بود که سر جلسه کنکور!!!  واسه همینه که چون می خواستن جلوی این کارایی بد بد رو بگیرن SMS قطع شده!!! 

آقا کورش ، همسایه روبرویی، زبونم لال خونشون  ماه واره  داره ، بعضی ها میگن آدم خوب و روشنفکر ه ، ولی اکثریت میگن  از راه راست منحرف شده ، من که هر وقت نگاش کردم راست راه می رفت. میگه : به خاطر اینکه مردم هی SMS  های   سی یا سی   زدن و هی چیزایی گفتن که نباید بگن واسه همین اینجوری شده! میگه به تقلب مربوطه ولی نه تقلب تو امتحان دانشگاه!!! به ... مربوطه!!!  اقا کوروش میگه اینجا آزادی بیان نیست، اگه بود این قدر من (نویسنده) مجبور  نبودم خود سانسوری کنم و از سه تا نقطه استفاده کنم!!!  

[ آخه یکی نیست بگه بابا ایتجا که هم چی خوبه ، همه چی ارزونه ، همه کار دارن ، سفره ها پر از نفت شده، گشت  ار  شا  د  هم هست ، سیب زمینی هم که هست!!! دیگه چی میخوایید!!!   آخه چرا حرفهایی که نباید بزنین میزنین که SMS  رو قطع کنن!!! حالا من چجوری با دوستم Love  بترکونم؟؟؟]

ای بابا ما که نفهمیدیم بلاخره چرا SMS قطع شد ؟ یعنی به خاطر .... ؟؟؟  به به...! خیلی هم خوووب...! 

با برآمدن آفتاب از فراز البرز و تابش آن بر فلات ایران فردایی خوش را برای شما آرزو میکنم!   

تعداد بازدیدکنندگان قبل از درج این مطلب : 47545

نظرات 6 + ارسال نظر
هانیه شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

والا چی بگم عزیزم!!!!!!!! ما هم مثل امام حسین (ع) مظلومیم . دور و برمون هم پر از شمر و ... شده

وااااااااا
خدا مرگم! شما مگر کجا زندگی میکنی؟؟؟
بیا تو ایران . اینجا همه خوبن.
همه مهربونن ... همه چی ردیفه...!
به به...! خیلی هم خوووب...!

گلپسر شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://black-city.blogsky.com

به مناسب پیروزی ..... (شما بخون مقتدرانه) آقای احمدی نژاد از فردا قراره نفری ۱کیلو سیب زمینی مجانیگی بدن که البته مدارکش هم در وزارت کشت و کار سیب زمینی موجوده. بدو جا نمونی

به به...! خیلی هم خوووب...!
اخوی موقعیت رو هم اعلام کنید که ما بشتابیم برای سیب زمینی !!!
شما اگه زود تر رسیدی جا بگیر !

ها توی شناسنامه ام هستش مراحمعه نما یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ

علی کجا سیب زمینی می دهند منم می خوام
کوپن روقن شکر هم هستش

البته من دنبال عزت و افتخارم ایرانم نان گران غیمت داخل می خوریم و ولی اس ام اس نمی خواهیم

بابا اس ام اس چیه؟

بچه شدی کشور به این خوبی بی کار نداریم به قول ننن جون

ننن جونم من هم می دونه تورم نیستش

چیز (پنیر) هم خیلی ارزون هست مدارک ارزونی چیز مثل مدارک کردان هستش

بگم یا نگم؟!!!!! این چیه؟!!!!!!!!!!!! این ارای من و توست البته شایدم با اندکی خیلی کم (99.99%) دخل و تصرف

چی بگم... !!!
....
همش خود سانسوری

به به...! خیلی هم خوووب...!

گلپسر شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ

سایت جدید دولت www.dovlate-dahom.sibzamini.com

بله... !!!
به به...! خیلی هم خوووب...!

ناخدا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

ما ۲سال واندی با شما ومدتی هم با پسرا و بچه هات زیر یک سقف زنده مانی کردیم اما نمی دونستیم با اون خط زشتت بعضی موقع ها قشنگ درست می نویسی.

چاکرتیم نا خدا.

بله که میطونم درصت بنویصم. من همیشه دیکطه بیصت میشدم!!!

نقره ای شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ http://noghrei.wordpress.com

یاد کلاس فلش بخیر پسر.. منم صادق.. هنوزم مثه همون موقع ها شنگولی

مرسی صادق جان !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد