MISSION COMPLETE - حمله سازمان N O B O D Y z به وب سایت...!

با سلام و درود 

انا لله   و انا  وب سایتش رفت تو باقالی ها...   

طیق نوشته قبلی و بر اساس  اهداف آزادی خواهانه و ضد تروریستی  سازمان  N O B O D Y z پس از موافقت NOBODY  ، برنامه براندازی یک گروهک تروریستی در دستور کار یک تیم متخصص از سربازان گمنام این سازمان قرار گرفت. که پس از بررسی های فنی و انجام تست های مختلف نفوذ ماموریت با موفقیت انجام شد!   اینجا رو ببینید !

سایت www.behravesh.ws متعلق به آغای  ا.ح.س.ا.ن - ب.ه.ر.و.ش     بود!!!

امروز ظهر (دوشنبه 5 اسفند 1387) توسط سازمان  N O B O D Y z  مورد حمله قرار گرفت و پس از ساعتی دیگر قادر به ارائه سرویس نبود.  

این حمله از نوغ  DoS ، Denial Of Servis (اختلال در سرویس دهی) بود ! که باعث (ERROR 509 : Bandwidth Limit Exceeded) اتمام پهنای باند این وب سایت شد!!! و طی مراسم با شکوهی به محل نگهداری باقالی ها انتقال یافت!!!  

من که از اول گفته بودم...! 

(این مشکل بعد از حدود ۳۶ ساعت برطرف شد، که میشه گفت عکس العملش نسبتا خوب بود!!!) 

* نکته:  " کتاب نفوذگری در شبکه و روش های مقابله با آن (تالیف احسان ملکیان) ص391 " می فرماید :  

 " درحمله نوع DoS نفوذگر تلاش می کند به یکی ار روش های علمی/عملی ، مانع از سرویس دهی یک سرویس دهنده شود. این حملات نه از لحاظ تکنیکی زیبا هستند و نه از لحاظ روانشناختی مهیج هستند. به همین دلیل ملعبه دست بچه های آماتور نیست!!! 

به دلیل هزینه بالای حملات DoS اگر شما با چنین حمله ای مواجه شدید،می توان گفت که به احتمال زیاد یک دشمن قسم خورده درپی نابودی شماست و تکرار چنین حمله ای بسیار محتمل است.به طور معمول برای رهایی از چنین حمله ای باید از نبروی انتظامی یا دستگاههای زیربط کمک بگیرید زیرا بسادگی نمی توان در مقابل حملات DoS  ایستادگی کرد. 

هدف ار حملات DoS صرفا در هم شکستن یک سرویس دهنده است بگونه ای که سیستم مجبور به راه اندازی مجددشود یا مدتی از شبکه خارج بماند.

با برآمدن آفتاب از فراز دماوند،دنا، بینالود  و تابش آن بر فلات ایران فردایی خوش را برای شما آرزو میکنم!  

تعداد بازدیدکنندگان قبل از درج این مطلب : 44894

نظرات 8 + ارسال نظر
احسان بهروش سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ http://myofflines.com

من زیاد وقتتون رو نمی گیرم.
شاید این کار دوستمون بابت تشکر از... باشه. اما به هر حال اگه مصرف کردن Bandwidth توسط یک رباط یا اسکریپت میشه هک! آره دوستان سایت من هک شد!

متشکرم

کاره خوبی می کنی...!
(چه خوبه که اولین نظر ماله توست و همه می بینن)
دقیقا بابت تشکر از ... است ! همون طور که تو چت هم با هم صحبت کردیم، من خیرت رو می خوام! :دی
آقای مهندس شما که خارجه درس خوندی ، فرنگ رفتی ، خیلی بلدی ، ... تو دیگه چرا این حرفا رو راجب هک میزنی!؟؟؟؟
برو اون قسمت که از کتاب استاد ملکیان نوشتم رو 3-4 بار بخون تا معنی حملات DoS رو بفهمی مهندس س س س س جان!!!
خواهش میکنم!
{اینجا یه دنیای آزاد، با آزادی کامل بیان، هست که هرکی هرچی بخاد میتونه بگه! البته تبلغات ممنوعه!}

MJ سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://sorekhesorkh.blogsky.com

e. سلام ..
دیگه کیا میان اینجا ؟ اگه از قدیمی ها زیادن منم وبلاگمو راه بندازم دوباره ؟
چطوری کوکا ؟

EE سلام ...!
خیلی ها میان ولی کالیبر هاشون بالاست . نظر نمیدن!
راه بنداز :دی
کوکا کیه ؟ :دی
من هیچکس هستم ! :دی

ذاوود سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ

دستت درد نکنه علی آقا اگر زحمتت نیست سر راه ۲تا نون واسه ما بخر ( میبینم که خیلی بیکاری)

واسه شما چیز های دیگه بایدبخریم!!!
۲-۳ کلاه بیشتر به درد یه آدم خییر مثه تو میخوره که تو این سرما بذاری سر مردم !!!
=))

داتیس داتیسی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.sarekari.com

میبینم که اولا تو دنیای مجازی خیلی خواستنی تر هستی face to face که قابل تحمل نیستی (اینجاشو طنزگفتم روحت شاد شه جدی نگیر)دوما این غلطای املاییت عمدیه یا مثل محاوراتت سهویه؟(مثل جلال هلال احمر)سوما تیکه آخرت که نشوندهنده استفاده از منابع استکبارجهانیه رو خیلی حال کردم0 چالنگی قشنگ میگه با برآمدن آفتاب...چهارم که این z آخر nobodyچیه؟

چاکرتیم عمو جان!
من همه جا خواستنی تر هستم! :دی
معمولا عمدیه و به منظور خاصیه ! :دی
ماشا ا.. تیز هستی ها عمو جان. حالا تابلوش نکن دیگه!!! میفهمند مارو میفرستن اوین...!
اون مفهومش S جمع هستش . ولی ما Z می نویسیم!
(ترجمش میشه سازمان هیچکس ها...!)

aj چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

یره چه خبره اییی جه
آقای کوکایین ممنونیم از اینکه با این وبلاگ مهیجتون ما رو سر وجد میارید.
لطفا قسمت هکش و بیشتر کنین .
یه قسمت هم واسه خاطرات دانشگهش بزارین بیاد قدیم یکم بخندیم !
راستی محموله لو رفته !!!

گرفتنت منکر همه چی شو !!

نم دنوم د داش مویوم همی الان رسیدوم !

یایا من هیچکس هستم! :دی اون ماله یه فیلمه دیگه بود !
چشم انشاا... همه تروریست ها رو حالشون رو میگیریم! شما هم نگاه کنین حال کنین! :دی
آره حتما. یادش گرامی باد!
ای بابا کی لو داده!؟ ۱۰۰ بار گفتم از این بچه سوسولا واسه کارای مهم استفاده نکنین!

نه بابا. من کی ام ؟ اینجا کجاست ؟ این ... اینجا چی کار میکنه!؟؟

پیشی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ http://pishyy.persianblog.ir/

ترسناک بود علی آقای پولدار

شوما نیگاه نکون آبجی!
خوبیت نداره !

علی حاشیه ساز پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.havashi.blogsky.com

سلام.خوبی؟دوست عزیز ازینکه در وبلاگم نظر گذاشتی ممنونم.باز هم سر بزن.موفق باشی
یاحق

سلام.
مرسی.
وبلاگت جالب بود!
امید وارم تو اوین نبینمت :دی
موفق باشی!
یا علی

cn شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ق.ظ

سیلام سیلام ...میگم وبلاگت جالبه هااا ......

مرسی.
چشات جالب میبینه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد