نظرسنجی برای انتخاب نام نرم افزار حسابداری-انبارداری

 

نظرسنجی برای انتخاب نام نرم افزار حسابداری-انبارداری

سلام 

 

بدین وسیله از کلیه خانوم ها و آقایونی که خرده هوشی و سر سوزن ذوقی دارن!!!  یا دستی به قلم دارن!!! یا هر چیزه جالبه دیگه ای دارن...! (بیار اون دختر خالتوووو !!!) 

خواهشمند استیم که در این نظر سنجی کاملا   آزاد مجازی و اینترنتی برای انتخاب نام نرم افزار حسابداری-انبارداری , عمل به شرکت برسونین  ، و یا شرکت به عمل برسونین! (زیاد فرقی نمی کنه ، فقط یه چیزی رو به یه چیزه دیگه برسونین!)   

و مثل همیشه که حضور پرشور داشتین و مردمی در صحنه بودید و حماسه آفریدید! این دفعه فقط کافیه حضورتون رو به طور مجازی شور کنین و کمی صحنه دار باشید !(ما خودمون حماسه می کنیم شما رو !)  

کیفیت و صحت و سلامت این نظر سنجی توسط سازمان ملی حفاظت از نظرسنجی ها تضمین شده است! (اعضای این سازمان عبارتند از : خودم ، داداشم ، دوستم ، پسر خالم و جمعی از طرفدارانم...)

نظرات، نام ها و اسامی خودتون رو لطف کنین و در قسمت نظرات   مرحوم  بفرمایید!   

 شرکت کنندگان علاوه بر برخورداری از اجر معنوی و ثواب توپی که می برند در قرعه کشی جوایز بسیار اسمی هم شرکت داده خواهند شد!!!  

ازجمله : 

-یک فروند شوهر فول آپشن مدل 2010 با یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش! 

-یک دانه همسز (خانم)  انشااله فول آپشن و مدل جدید و اصلاح ژنتیکی شده!(ژن های نق نق- علاقه به طلا،جواهر،مهریه ، حسادت و هزاران ژن معیوب دیگر حذف شده!!! ) با یک هفته گارانتی و سه هفته خدمات پس از فروش!

- و هزاران جوایز توپ دیگه مثل یه عالمه دعای خیر  و  .... که همش حق مسلم شماست!!! 

  

نظرات، نام ها و اسامی خودتون رو لطف کنین و در قسمت نظرات   مرحوم  بفرمایید!   

با برآمدن آفتاب از فراز دماوند،دنا، بینالود  و تابش آن بر فلات ایران فردایی خوش را برای شما آرزو میکنم!   

53198

نظرات 6 + ارسال نظر
پسر بابام جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.bahar.ws

سلام به نظر من بزاری حساب هلو
یا حساب داری گیلاس
یا بزار حسابداری اسون
یا بزار حسابداری در به در یا هر چی دیگه

جا داره از دوست عزیزم که همیشه در این راه من را تشویق کردند تا بتونم کمک کنم تا به دوست عزیزم کمکی کنم کمال تشکر می کنم در ضمن اسم دوست من جمال بود که کمال
:D

آقا من نگفتم نرم افزار هایی که تولید شده رو نام ببری که !!!
این اسم ها قبلا انتخاب شده! (هلو - گیلاس)
بعدشم مگه نرم افزار مدیریت میوه فروشیه ؟؟؟

یه کم بیشتر ار خرده هوش و سر سوزن ذوقت استفاده کن !!!

چهقدر جا داره ؟؟؟

حسین جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

سلام
مرسی
این کاره دله...
موفق باشی!

احسان شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://ehsun7b.blogspot.com

حسابان :)

مرسی!
جبرواحتمال یا گسسته چطوره !؟
D:

بهناز دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام

من اگه بودم پارسک می گذاشتم.
اینجا توضیحات کاملش واسه انکه یعنی چی هست
http://en.wikipedia.org/wiki/Parsec
موفق باشی

سلام

مرسی.
همچنین

azin پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

BAHAL BOOOD KHELEEEEEEEEEEE

مرسی!
پیشنهادت کو پس ؟؟؟

Simindokht یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ

1. koli baZ ba kalamat va tanzet0 dus dashtam! khosham miad bacham koli honarmande :)
2. Hatman fek mikonam behesh va age chize khuB be zehnam reCd basat sms mikonam ;)
3. khoda kheiret bede ke dele man0 Pourandokht0 emshab shad karD! :))

Cheshat Honarmand Mibine Mamani
MerC, Fek mikoni
Khodavand Be Hame Mosalmanan e Eslam Kheir o Barekat Enayat Befarmayad
Khodanavda Befarma!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد