سلام!!!
خوبین؟ خوشین ؟ سلامتین ؟
مهد کودک (دانشگاه) خوش میگذره ؟

فک میکنم اکثرا خبر داشته باشید که یه چند وقتیه که یک نفر به نام زبلخان تو دانشگاه ما پیدا شده (البته هنوز پیداش نکردیم) که مثل اینکه می خواد یه کارایی بکنه ، حالا چه کارایی هنوز معلوم نیست...!
ولی خودش تو   PM  هاش و تو یه وبلاگش گفته که من از دوستای خودتونم و نمی خوام بر علیه شما چیزی بنویسم.
ایشون طی درخاست هایی از بنده و سازمانم (سازمان "N O B O D Y 'S") و همچنین دیگر دوستانی که وبلاگ دارند خاستند که لینک وبلاگ ایشون ID رو در وبلاگ خود قرار بدیم.

آقای مصطفی این کار رو انجام داده اند و من هم طبق صحبت هایی که با سازمان داشتم و به خاطر درخاست آقا جان  به این نتیجه رسیدیم که این کار رو برای ایشون بکنیم ، تا ببینیم که ایشون چی کار می خواهد بکند.!!!

                     ID : zebelkhan_dn@yahoo.com
       WEBLOG : http://zebelkhan-dn.persianblog.com

لازم به ذکر است که در صورتی که وی از این کار سازمان "N O B O D Y 'S" سو ء استفاده کند ، قطعا مجازات شده و به شدت از این کار خود پشیمان می شود.! 

البته سازمان "N O B O D Y 'S" به دنبال شناسایی این شخص که خود را زبلخان معرفی کرده می باشد ، و لازم به ذکر است که سر نخ هایی را هم به دست آورده است.

همچنین در اینجا لازم است از آقایان (davood B khatar) و همچنین (hashem e panah)  که سر نخ های خوبی را در دست ماموران ما قرار دادند تشکر شود.!

مرسی...، خدانگهدار !!!
نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:15 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری . متنی در مورد روابط بین دختر و پسر و دلایل افسردگی نوشتم خوشحال می شم بی یای و نظر بدی برای ما نظر شما خیلی مهمه . منتظرتم ..سهیل

آموزش زبان نصرت سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:50 ب.ظ http://WWW.DR-NOSRAT.TK

آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت در 90 روز آخرین روشی است که در دنیا در زمینه آموزش زبان انگلیسی پدید آمده است. این روش که بهترین و سریعترین و همچنین موفق ترین روش آموزش زبان انگلیسی در دنیاست توسط یک متخصص زبان انگلیسی ابدا ع شده است و موسسه نصرت آنرا به فارسی در آورده است تا این متد قابل استفاده برای فارسی زبانان شود جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید(ورژن جدید و قدیم شامل 93 درس ) همچنین آدرس وبلاگ ما http://english90day1.persianblog.com

مصطفی جمعه 27 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:05 ق.ظ http://sorkhesorkh.blogsky.com

سلام
من میدونم کیه؟ منم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد