راه رفتن من!!!

 سلام!!!

 این منم، وقتی دارم راه میرم و به کامپیوتر فکر میکنم
                                          
tope na???
شما سعی کنید اینطوری نباشید!!!

مرسی ، خدا نگهدار!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
پرویز پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام علی جان
وبلاگ نو مبارک مطالبش جالبه
ولی این مطلب آخریه رو خالی بستی ها چون من راه رفتن تو رو دیدم خنده دار هست ولی این جوری نیست
در هر صورت موفق باشی
خداحافظ

[ بدون نام ] جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:57 ق.ظ

salam ali
omidvaram halet khob bashe va sar be tanet nabashe azizam
veblog ghashangi dari omidvaram ke behtar az in ham beshe
ghorbanat
omid

بهرام جون شنبه 6 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:02 ب.ظ

توپه و همچنین آرزوی موفقیت برات دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد