شروع دوباره ی من

سلام!!!
خوبین ( یا بهترین؟)، خوش میگذره؟

خوب من میخوام دوباره شروع کنم ،
میخوام دوباره غوغا کنم ،
میخوام طوفان به پا کنم ،
میخوام پی پروا بنویسم ،
 میخوام حال بگیرم و حال بدم ،
میخوام....

از همین روزها شروع میکنم اما ایندفه با کوله باری از تجربه و دلی پر از دست این روزگار و آدمهای ...!
و دیگه اینکه : 
از هیچ کس هم نمیخوام بترسم .
اگه وبلاگم هم رو ببندن میرم یه جای دیگه دوباره شروع میکنم
اگه اونجا رو هم ببندن باز میرم یه جای دیگه و باز دوباره...

منتظر باشید...
مرسی ، خدانگهدار!!!
نظرات 6 + ارسال نظر
آفتاب پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:56 ق.ظ http://saeedsun.persianblog.com

چه شحاعت قابل تحسینی ... موفق باشید .

متشکرم ، انشاا... که بتونم ازش استفاده کنم.
مرسی... ، خدانگهدار!!!

مصطفی جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:33 ق.ظ

« هیچ کس » جان چه دل پری داری داداش
ولی به هر حال: هر چه میخواهد دل تنگت بگو
ولی یادت باشه
همیشه آهسته برو و پیوسته
بای بای

هــــــــــی همچین بغهمی نفهمی پره! ( ولی خالیش میکنم ، سر یه سری آدم ... خالی میکنم)
مطمئن باش هر چی که دلم بخواد میگم ( چیزی برای از دست دادن ندارم)
ایندفه میخام تند تند برم ، محکم برم ، و تا هر وقت که شد برم.
راستی اسم من «هیچ کس» است!!!
مرسی ... ، خدانگهدار!!!

چکاوک شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:21 ق.ظ

۰-سلام هم خوبم هم خوش میگذره!!!!!
۱-مگه یه دفه چی شده که .....
۲-روزگار؟؟؟؟؟؟!!!
۳-مگه تا حالا از کسی می ترسیدی؟!!
۴-نچ نچ نچ راستی راستی دلت خیلی پره هــــــــــا!!!
۵-سر کیا می خوای خالی کنی؟؟
۶-محکم خوبه ولی اگه خیلی تند تند بری ۱)ما بهت نمی رسیم!!۲)خیلی چیزا رو ندیده یا چشم بسته رد میکنی!!
۷-منتظرم...
۸-کمک خواستی هستم...
۹-موفق تر باشی...

۰- علیکم السلام!!! خوشحالم که هم خوبی هم بهت خوش میگذره.
۱- حالااااااااااا...!
۲- بله روزگار ، با اون آدمهای ...!
۳- مراعات بعضی چیزها ( افراد ) رو میکردم . ولی دیگه تموم شد . هر چی میخواد بشه بذار بشه...!
«NOTHING TO LOSE»
۴- خووووووووب ، حالا که پره ، میخوام خالیش کنم!!!
۵- خودت می دونی ، می فهمی ، می بینی ، ...!
۶- محکم و تند تند میرم : ۱) خوب دستت رو بده به من تا با هم بریم. ۲) خیلی چیز ها ارزش دیدن ندارن ، خیلی چیز ها ارزش ایستادن ندارن. و من مدتها برای دیدن آنها ایستادم!
۷- متشکرم...
۸- روت حساب میکنم... ( از حرفی که میزنی مطمئنی ، مطمئنی که میخوای کمک کنی؟! درسته که میخام محکم و تند برم ، ولی راه سخت و طولانی در پیش است!)
۹- متشکرم...
۱۰- مرسی... ، خدانگهدار!!!

[ بدون نام ] شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:03 ق.ظ

سلام
دوباره شروع کن ولی مواظب باش جا کم نیاری.
موفق باشید.

سلام!!!
شروع می کنم. دیگه مواظب چیزی نیستم!
مرسی ، خدانگهدار!!!

لیلای یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام.
امیدوارم موفق باشی.تو رو خدا مواظب باش
خوشحالم که دوباره شروع کردی
پیروز باشی.

سلام!!!
متشکرم . دیگه نمی خوام مواظب چیزی باشم!
مرسی ، خدانگهدار!!!

داود سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ب.ظ

دخترها رو بفرستید این جا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد