فرهنگ ، قدرت ، شجاعت ، معرفت ، رفاقت و... !

سلام!!!

به نظر شما معنی این کلمات چیه؟
فرهنگ ، آدم با فرهنگ                      
قدرت ، آدم با قدرت                           
شجاعت ، آدم شجاع
معرفت ، آدم با معرفت
مرد ، مردانگی  
رفیق ، رفاقت
.
.
.

اصلا برای چی همچین کلماتی به وجود آمده؟
چه استفاده ای داره؟
مگه مهم اند؟
مگه مهمه که کی چه عکس العملی در برار کار آدم نشون میده؟
مگه مهمه که کی چه برداشتی از کار آدم میکنه؟
مگه مهمه که کی چی کار میکنه؟
مگه مهمه که کی چی میگه؟

مگه مهمه که یکی هر چی دلش میخواد بگه؟
مگه مهمه که یکی تمام اینا رو زیر پا بذاره؟
مگه مهمه که یکی هر چیزی رو به هر کسی ربطش بده؟

اگه مهم نیست پس چرا این قدر از این کلمات به عنوان صفتی برای دیگران  استفاده میشه؟

فکر میکنم مهم باشن ، همه ی اینا مهم اند !
ولی اگه مهم اند پس چرا...؟؟؟
نمیدونم چی بگم ولی واقعا از بعضی اتفاقات تعجب کردم! اصلا انتظار بعضی چیز ها رو نداشتم؟

نوشته ی قبلی ظنز بود ، و سعی شده بود تا از کسی اسمی برده نشود و برای کسی ناراحتی به وجود نیاید.
در ضمن نوعی طرفداری بود از... ونه جبهه گیری در مقابل او . ولی فک میکنم که برداشت او کاملا برعکس بوده. در عین حال عکس العمل وی بسیار عجیب بود.

به هر حال من دوباره هم از تمام افرادی که سهوا  - و نه عمدا - دچار ناراحتیشان شدم عذر خواهی میکنم!

مرسی...،خدانگهدار!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی ( یا به قول تو : او) چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:04 ب.ظ http://sorkhesorkh.blogsky.com

بابا این جوری که آدم دلخوریشو از کسی نشون نمیده
بعدشم کسی که کاری میکنه باید عواقبشو قبول کنه
سوما کسی از تو برداشت بد نداشته ... تازه تو کلاس پس گردنی تشکرشو خوردی
چهارما اصلا ربطی به معرفت و شجاعت و مرد و مردانگی هم نداره ( میدونی مردانگی یعنی چی؟ یعنی اگه خواستی کاری هم بکنی نری پشت اسامی چندش آوری مثل خر خاکی قایم شی ؟)
بعدشم یه نصیحت کوچولو :
تعصب زیادی آدم و کور میکنه؟
قربان تو مصطفی
راستی چون میخوام برای تولد حامد مطلب بذارم دیگه از این موضوع تو وبلاگ حرفی نمیزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد