سلامی دوباره ...!

سلام!!!
بعد از مدتی دوری دوباره من اومدم
 
           مــــــــن آمـــــــــده ام        های های         مـــــــــن آمـــــــــده ام

عرضم به حضور شما که ای اکونت فلت بی صاحب ما وبلاگ باز نمی کرد و به همین دلیل من مدتی از شما دور بودم تا اینکه به دستور  آقا جان رفتم اکونت خریدم.
 تا باز یام اینجا یه چیز هایی بگم که بعضی ها به نوشابه احتیاج پیدا کنند...!

عذر خواهی : از تمام دوستان و همکلاسی ها از اینکه مجبور شدم مطلب داغ قبلی رو بعد از چند ساعت پاک کنم معذرت می خوام . آخه تو این خراب شده ی ... اگه کسی بخواد به زیر دستش گیر بده به دلیل احتیاج نداره...! کسی هم حق اعتراض و انتقاد نداره.
البته بعضی ها زرنگی کرده بودند و چون میدونستند شاید مطلب از روی وبلاگ بر داشته بشه اقدام به SAVE کردن کرده بودند. (ای ول بابا ! سازمان ما -NOBODY'S- به حمایت شما نیاز دارد.)اگه بگردین شاید بتونید یه نسخه اش رو برای خودتون گیر بیارین (البته امید وارم توش دست نبرده باشند!) 

 به هر حال من برگشتم، با قلمی تند برگشتم !
فعلا برید اینجا مصطفی براتون یه عکس باحال داره که ...!

راستی داشت یادم میرفت:
تو ای زمـــــونه عشق نمیمـــونه
...
...
حالا وایییییی وای      وای وای وای

مرسی... ، خدانگهدار!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
رفـــــــــــــــــــــــــــوزه سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:06 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

بابا قلــــــــــــــــــــــــم ِ تند!

مصطفی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:03 ق.ظ http://sorkhesorkh.blogsky.com

ها ووولک ایول
به قول بچه ها گفتی:
ایول به ولت وولی به وووووولت......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد