قابل توجه هکر ها و ...!!!

سلام!!!
خوبین ؟ خوشین ؟ سلامتین؟
برای تنوع یه مطلب در مورد هک و هکرها بخونیم!

شخصی بنام S.I.M سرور مخابرات استان تهران وسرور صداوسیما را هک کرد و همه مسولین سرورها-آى اس ‍پی ها- هکرها و مدیران سایت ها را تهدید جدی کرده است.

S.i.M  منتقد هکران ایران

این یک تهدید است ، دوستان جدی بگیرند

در طی روز های اخیر به طرز فجیح ای آبروی تمام هکران دلسوز ایرانی به خطر افتاد ، این موضوع باعث شد تا دل من و بعضی از دلسوزان امنیت همانند دوست گرامی آقای شیرازی  به درد آید .

آخر این هک کردن و رکورد شکنی سایتها توسط گروه های (به اصطلاح) هکری ایران دیگر چه صیغه ایست !! ، مگر آن وحید بهزرادان به اندازه کافی نام ما را لکه دار نکرده بود که شما ها ( بله شما هایی که اعای هکریتان دنیا را گرفته ) بیایید و ادامه کارهای قبلی را انجام دهید ، آن گند کاری هایی که در این مدت انجام دادید کافی نیست

آیا نباید کمی به فکر آبروی خود باشیم / آخر این چه کاریست که تا یک باگ امنیتی در یک قسمت از برنامه ای کشف میشود ما مثل بچه هایی که دم افطار زولبیا و بامیه دیده اند میدویم و به دنبال سایتهایی که این باگ را دارند میرویم  و جالب اینجاست که بعد از هک کردن آن سایتها ، در بوق و کرنا می کنیم و می گوییم ما فلانیم و ما بهمان ...

من دلم برای کسانی که این اخبار را می خوانند و یا میشنوند میسوزد ، که فکر میکنند ما نابغه ایم ، تو را به خدا تا به حال چند سایت را با هدف قبلی هک کردید ؟ ( مثلا بیایید بگویید من میخواهم سایت بانک مرکزی را هک کنم و بعد مثل بچه آدم شروع به تحقیق برای هک کردن آن سایت بکنید !!!) . من پاسخ شما را از قبل میدانم ...

آبروی ایران را بردید ، خیلی کم به ما لقب lamer بودن میزدند ، حال با این کار های من چگونه شبها در IRC سرم را پیش دوستان (آنور آبی ، منافق و ملحد و ضد دین !! ) بالا بیاورم .
بگذریم ...

به هر حال اگر ادعایهکریتان میشود سایت های بزرگ ایرانی همانند IRIB.IR و یا بانک مرکزی را هک کنید .

و اما :
من همگی جامعه  هکری  ایران را تهدید میکنم ، در صورتی که جلوی این گونه حرکات ناشایست گرفته نشود ، دفعه بعد در سایت IRIB.IR  یک پیام فجیح تر خواهم داد و آبروی همه آنها را خواهم برد ، مطمئن باشید که از تک تک افرادی که اساس امنیت و هک را با این کارها از بین برده اند معرفی خواهم کرد .

 
به امید ایرانی آباد ، S.i.M


دوستان و همکاران و ... نظر شما چیه!؟
البته من و سازمان " NOBODY'S" تا حدی با ایشون موافقیم ، ولی به هر حال این هم یک راحشه ، اگه همین کار رو هم نکنند کسی به فکر امنیت نمیفته!

مرسی خدانگهدار!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:39 ق.ظ http://sorkhesorkh.blogsky.com

ببين
اصولا عطسه يه امر کاملا طبيعيه و خطر حمله هکر ها رو کاهش ميده ولی هيچ چيز به اندازه خوردن چايی برای سلامتی مفيد نيست

مگس خور سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام

من از طرف انجمن ضد ویروس و بیماری های مسری و اسهال و استفراغ و یبوست هم موافقم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد