سلام !!!
خوبین خوشین سلامتین ؟؟؟
خوشــــــــــــک همی می گذرد ؟

                  بهترین آهنگها  و آخرین خبر ها در رادیو N O B O D Y 'S  به دوستان خود بگـــــو یید 
                       
دفه پیش خبر بـــود ، این دفه آهنگ ، بعدیش باز یه خبره (اطلاعیه، یه پارتی یه !!!)
رادیو  N O B O D Y ' S  دیگه ، خیلی با حاله نــــــــــــــــــه ... !

(اون خط خطی ها هم که میبینین  نویزه ، که آقای  میندازه رو امواج رادیو یه ما !!!)

داشتم فرامـــــوشت می کردم    اما باز دوباره دیدمت      تو غم ها قوطه ور شدم     چــــــــــرا !؟؟؟
داشتم فراموشت می کردم اما تا صدات رسید به گوش من شکستم    بی صـــــــدا چـــــــــــــــرا ؟؟؟
~~~~~~~)*،()*،()*،()*(*)،~~~~~~~~
داشتی می رفتی از خیال من      خزونی بود بهار من    دیدم تو رو خزونم جــــــــون گرفت !!!
تو قلب سرد و ساکتم   دوباره با نگاه گرم و بی ریا و عاشقت   زبــــــــــــون گرفت !!!
~~~~~~~)*،()*،()*،()*(*)،~~~~~~~~
چرا دوباره اومدی صدا رو  جون دادی گل بهارو زخم دل دوباره تازه شــــد !!!
شوق نگاه خستمو دوباره  دوختی آخره ستاره حصرتم بی اندازه شـــــــد !!!
~~~~~~~)*،()*،()*،()*(*)،~~~~~~~~
یا راحتم کنو واسه همیشه این دلو بکن ز ریشــــــه      از خیال سرد من برو !!!
یا باغبون شو و بهارو   باز نشون بده گلا رو    تو وجود خسته ام برو !!!  
~~~~~~~)*،()*،()*،()*(*)،~~~~~~~~
یا راحتم کنو واسه همیشه این گلو بکن ز ریشــــــه      از خیال سرد من برو !!!
یا باغبون شو و گلا رو   باز نشون بده بهارو رو تو وجود خسته ام برو !!! 
~~~~~~~)*،()*،()*،()*(*)،~~~~~~~~

          بهترین آهنگها  و آخرین خبر ها در رادیو N O B O D Y 'S 
به دوستان خود بگـــــو یید
 


مرسی ...، خدانگهدار !!!
 
نظرات 2 + ارسال نظر
حاجیه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.hajieh.blogsky.com

سلام......
استفاده کردم ..
موفق باشید*

سلام.....
مزسی....!

*** چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ق.ظ

س~~~~~~لا~~~~~~~~~~~~م
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

علیکم~~~~~~~~~ س~~~~لا~~~~م
: دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد